“Şarkı” şiirinde şair, geçmişe duyduğu özlemi anlatmıştır. Şiirde ayrılık ve yalnızlık duygusu işlenmiştir. Şair, biten aşkın verdiği üzüntüyü dile getirmiştir. Şiir dörtlüklerle yazılmıştır ve aruz ölçüsü kullanılmıştır