Şiir Teması ; Yalnızlık ve bekleyiştir. Tekinsiz bir gecenin soguk ve tekinsiz oldugunu anlatıyor. Yalnızlıkta birisinin ona yol göstermesini bekliyor.
Fransız sembolist şiirlerinden etkilenerek yazılmış.8 ve 11 hece ölçüsü kullanılmış.
Dörtlük biçiminde yazılmış.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder